در دیدار رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با امام جمعه بجنورد مطرح شد:

تعلیم و تربیت متوازن دانش‌آموزان در ساحت‌های شش‌گانه مدنظر است

بجنورد (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه استان خراسان‌شمالی اظهار کرد اهداف راهبردی سند تحول بنیادین، ارتقای کیفیت، تعمیق هویت دانش‌آموزان، بسط عدالت، توسعه مشارکت، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تعلیم و تربیت متوازن دانش‌آموزان در ساحت‌های شش‌گانه مدنظر است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت متوازن دانش‌آموزان در ساحت‌های شش‌گانه مدنظر است

سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه زیربنای ساحت های شش‌گانه سند تحول بنیادین، ساحت اعتقادی و دینی است گفت: قرآن، عترت و نماز، حکم قنات را در آموزش و پرورش دارند و در دل نظام تعلیم و تربیت جاری و ساری هستند.

معاون وزیر با بیان اینکه سازمان آموزش و پرورش استثنایی مولود انقلاب اسلامی است و برای گسترش عدالت ترجیحی بوجود آمده است، گفت: در بین ۵۴ کشور اسلامی عضو آیسسکو هیچکدام به صورت ویژه به دانش آموزان استثنایی نپرداخته اند و از برکات نظام جمهوری اسلامی سازمان آموزش و پرورش استثنایی است که خدمات ویژه ای را به دانش آموزان استثنایی ارائه می‌کند.

وی افزود: پوشش تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه از زمان آغاز به کار سازمان تاکنون ۱۸ برابر افزایش یافته است.

حسینی در پایان گفت: تمامی نیاز دانش آموزان استثنایی استان خراسان شمالی به تجهیزات توانبخشی با تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار مرتفع خواهد شد.
شایان ذکر است در این نشست از برگزیدگان قرآنی استان خراسان شمالی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار