التزام دانش‌آموزان به سبک زندگی اسلامی با حضور طلاب پایدارتر می‌شود

جوادآباد(پانا)- امام جمعه جوادآباد در جلسه کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش که با حضور مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه و تمامی طلاب حوزه برگزار شد التزام دانش‌آموزان به سبک زندگی اسلامی را با حضورطلاب در مدارس پایدارتر دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
التزام دانش‌آموزان به سبک زندگی اسلامی با حضور طلاب پایدارتر می‌شود

در این جلسه عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش جوادآباد با اشاره به ویژگی آیات و الفاظ قرآن بیان کرد: خداوند در کنار نور فطرت و عقل، نور قرآن و عترت را برای رستگاری و سعادت ما انسان ها قرار داد. قرآن کتاب شفا و رحمت و عترت گنجینه ای ناتمام برای دفاع از نماز است.

حجت‌الاسلام حسین رضاپور امام جمعه جوادآباد ضمن گرامیداشت هفته قرآن و عترت و نماز بیان کرد: جذب و حضور طلاب در مدارس با نظارت حوزه علمیه به منظور آموزش و توانمندسازی دانش‌آموزان و برگزاری جلسات مستمر با اولیای آنها برای ایجاد رفتار و التزام علمی به سبک زندگی اسلامی به ویژه حجاب و عفاف از مهمترین برنامه ها است.

در پایان هماهنگی‌های لازم جهت اجرای هر چه بهتر برنامه‌های پیش رو با عناوین اجرای مراسم نمادین و متمرکز منطقه‌ای در یکی از مدارس، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله مدرسه‌ای، شرکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در فراخوان مسابقه کتابخوانی استانی مصباح الهدی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری جلسات و محافل انس با قرآن و گفتمان دینی در مدارس، انجام شد.

خبرنگار دانش‌ آموز پانا: تارا رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار