برگزاری نشست کمیته‌های فنی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل از برگزاری نشست کمیته‌های فنی تشکیلات پیشتازان در راستای اجرای بسته تحولی هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کمیته‌های فنی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی اردبیل

دراین نشست پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل اظهار کرد: اجرای اصول و فرایندهای بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان مهمترین برنامه و اولویت اصلی این سازمان است.

وی تصریح کرد: بازمهندسی انجام شده در اصول و فرایندهای تشکیلات این سازمان در ۵ محور ساختار تشکیلات پیشتازان، نشانه ها، نمادها و علایم، محتوای آموزشی و کمیته‌های فنی اتفاق افتاده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: کلیه برنامه ها و فعالیت‌های سازمان دانش آموزی این استان بر اساس تقویم اجرایی و زمان بندی‌های صورت گرفته به مرحله اجرا در می آید.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت مجازی برای کلیه مربیان و دانش آموزان پیشتاز در سطح استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری برای مربیان نواحی یک و دو اردبیل، برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت ۱۶ ساعته برای تمامی همکاران، برگزاری دوره های آموزشی خبرگزاری پانا برای دانش آموزان علاقمند به عرصه خبر و خبرنویسی و اجرای دوره های ویژه تشکیلاتی برای دو نفر( یک نفر دختر و یک نفر پسر) از مربیان تشکیلات دانش آموزی پیشتازان مناطق و نواحی تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار