کشف انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 129 دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق در انباری در تهران به ارزش ریالی 35 میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق در تهران

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: در پی رصدهای اطلاعاتی نامحسوس و کسب اطلاع از انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق در محدوده خیابان ری تهران،مامورین این پلیس به محل اعزام و طی عملیات منسجم موفق به کشف تعداد 129 دستگاه لوازم خانگی الکترونیکی قاچاق شدند.

وی در ادامه بیان کرد: در بررسی‌های اولیه انجام شده با توجه به اینکه واردات لوازم خانگی خارجی ممنوع است، مشخص شد کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی می باشند و ورود و خروج کالاها نیز در هیچ سامانه ای ثبت و درج نمی گردد و انبار فاقد شناسه انبارداری است.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات متهمین دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق به این پلیس منتقل شدند و طی شمارش صورت گرفته کالا ها شامل تعداد ۳۸ دستگاه یخچال ساید، ۲۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ۳۴ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه ، ۳۲ دستگاه آسیاب برقی ، ۱ دستگاه فر برقی بمارک بوش محصول کشورهای چین، اسلوانی، آلمان و ترکیه بوده که کارشناسان ارزش تقریبی کالاها را مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام پلیس با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق لوازم خانگی خارجی در جهت حمایت از تولیدات ملی از لزوم خاصی برخوردار و از اهداف این پلیس بوده اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای مشکوک به قاچاق و یا احتکار شده با این پلیس تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار