عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خبر داد:

پیش‌بینی ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در بودجه 1401

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ که فردا تقدیم مجلس خواهد شد ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در بودجه 1401

به گزارش ایرنا، آرش لهونی با اشاره به برگزاری نشست مشترک امروز (شنبه) اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با رئیس و مسوولان سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با لایحه بودجه ۱۴۰۱، افزود: دولت در لایحه بودجه سال آینده ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته است.

وی در مورد ویژگی‌های بودجه امسال نسبت به سال‌های گذشته نیز گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ نسبت به بودجه سال های گذشته از شفافیت بهتری برخوردار است.

وی همچنین در مورد دیگر ویژگی بودجه سال آینده نیز توضیح داد: در بودجه سال ۱۴۰۱ انتشار اوراق نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده یعنی استقراض دولت کمتر شده است.

به گفته لهونی همچنین در بودجه سال ۱۴۰۱ اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (بودجه عمرانی) هم افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه رفع دغدغه‌های معلمان را در اولویت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دانست و تاکید کرد برای رفع دغدغه‌های معیشتی معلمان باید نهایت تلاش و همراهی را داشته باشیم.

لهونی افزود: وضعیت معیشتی معلمان از دغدغه‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است و از این رو اکثریت نمایندگان مردم نظر مساعدی نسبت به تصویب اعتبار پیش بینی شده برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان دارند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی دغدغه رفع مشکلات معلمان را دارند، پیش‌بینی می‌شود که ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه در مجلس مصوب خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار