حریق در پاساژ علاءالدین

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق در پاساژ علاءالدین خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حریق  در پاساژ علاءالدین

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٧:۵٩ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی و مشاهده دود در مجتمع تجاری علاالدین در خیابان جمهوری، نبش خیابان حافظ به سامانه ١٢۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل مشاهده کردند در یک مغازه در طبقه پنجم پاساژ، به علت اتصالی برق یک دستگاه کولر گازی، حریق رخ داده است. آتش بسیار مختصر بود و با توجه به اینکه این پاساژ طی سال های گذشته برخی ایمن سازی های لازم را انجام داده، حادثه جزیی بود و در این زمینه موثر عمل شده بود.

ملکی ادامه داد: به تایید نگهبانان این بار نیز آلارم ها به صدا درآمده بود و همزمان با اطلاع رسانی به آتش نشانی، برخی کسبه و نگهبانان خود را به طبقه پنجم رسانده بودند و با خاموش کننده های موجود حریق را اطفاء کرده بودند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان با حضور در محل، بازدید و بررسی لازم را انجام و بعد از اطمینان از رفع خطر، محل را به کسبه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه طی سال های گذشته ایمن سازی های به نسبت خوبی در این محل صورت گرفته است گفت: علیرغم اینکه هنوز صد در صد اقدامات انجام نشده اما دستورالعمل های لازم صورت گرفته و چند مورد آتش سوزی که در این محل صورت گرفته، پیش از رسیدن آتش نشانان اطفاء شده است.

وی ادامه داد: این نشان می دهد محلی که به تجهیزات ایمنی تجهیز باشد ، می تواند از حادثه های بزرگ و خسارت های جانی و مالی جلوگیری کند. این حادثه نیز به خیر گذشت و می تواند برای سایر ساختمانها الگو باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار