سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان فعال شد

تهران (پانا) - حجت الاسلام‌والمسلمین رمضانعلی معتمدی با اشاره به این‌که نمایشگاه کتاب استان اصفهان امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود و خرید کتاب از ناشران غیرحضوری بوده و از طریق سامانه فروش صورت می‌گیرد، عنوان کرد که سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان از امروز شنبه (بیستم آذرماه ۱۴۰۰) ساعت ۱۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان فعال شد

به گزارش روابط‌ عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام‌والمسلمین رمضانعلی معتمدی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان) با اشاره به این‌که نمایشگاه کتاب امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود و خرید کتاب از ناشران غیرحضوری بوده و از طریق سامانه فروش صورت می‌گیرد، بیان کرد: خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای عموم متقاضیان استان کرده است.

وی با بیان اینکه مخاطبان اصفهانی برای ثبت نام یارانه خرید کتاب نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان باید به آدرس اینترنتی www.bon.tibf.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: یارانه خرید کتاب(بن کتاب) به صورت اعتبار خرید به کدملی متقاضیان اختصاص می‌یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست. گفتنی است تنها متقاضیانی که آدرس پستی آن‌ها یکی از نقاط استان اصفهان باشد امکان دریافت یارانه خرید کتاب را دارند.

وی همچنین تاکید کرد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای متقاضیان ۱۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۸۰ درصد (معادل ۸۰ هزار تومان) سهم مشارکت خریداران بوده و ۲۰ درصد (معادل ۲۰ هزار تومان) سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب، هنگام خرید کتاب در سامانه فروش محاسبه و کسر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه بیان کرد: با توجه به محدودیت بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر اقدام کرده‌اند؛ از این رو پس از تکمیل ظرفیت اعتبار، امکان ثبت نام متقاضیان جدید وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به فرآیند ثبت نام در سامانه بن خرید کتاب نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان اظهار کرد: یارانه خرید کتاب روی کدملی افراد شارژ خواهد شد از این رو مخاطبان باید فرآیند ثبت نام را از طریق سرشماره ۳۰۰۰۴۱۴۱ ادامه دهند تا عملیات ثبت نام و دریافت اعتبار در وضعیت نهایی شده قرار گیرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین رمضانعلی معتمدی در پایان با بیان اینکه هر کدملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه خرید کتاب (بن کتاب) است، تصریح کرد: هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و در اختیار شخص ثبت نام کننده (کدملی خریدار) باشد. به واقع شماره تلفن همراه ثبت نام کننده الزاما باید متعلق به کدملی درج شده باشد. همچنین افراد می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ سوالات و پیشنهادات خود را با پشتیبانی نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ مطرح کنند.

«اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان» از بیستم تا بیست‌وششم آذرماه ۱۴۰۰ در وب‌سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی www.ketab.ir برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار