وزیر کار: مساله بیکاری در لرستان جدی است

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت مساله بیکاری در لرستان جدی است و باید اقدامات اساسی برای رفع این مشکل صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کار: مساله بیکاری در لرستان جدی است

به گزارش وزارت کار، حجت‌الله عبدالملکی روز جمعه در حاشیه‌ دیدار با مردم شهرستان دورود در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی سفر امروز رییس جمهور در خصوص بیکاری در لرستان مجددا گوشزد کردند که در رابطه با اشتغال باید اقدامات ویژه‌ای برای استان صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه لرستان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است گفت: در این استان با تعداد زیادی واحد صنعتی تعطیل مواجه هستیم که به سرمایه‌ زیادی احتیاج ندارند و اگر دوباره فعال شوند تعداد قابل ملاحظه‌ای فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

عبدالملکی ادامه داد: در دیدارهای مردمی عنوان می‌شود بسیاری از شهروندان صاحبان و یا کارکنان این صنایع تعطیل هستند که با سرمایه‌ اندکی احیا می‌شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در استان‌ها حضور پیدا می‌کند تا بتواند مسائلی را که زیاد بغرنج نیستند بصورت فوری حل کند و امیدواریم مردم لرستان به زودی ثمره این اقدامات را ببینند.

عبدالملکی تصریح کرد: دور اول سفرهای رییس جمهور و هیات دولت با هدف تکمیل طرح‌های نیمه تمام و تزریق اعتبارات صورت می‌گیرد که پیش از آن، با همکاری مسوولان محلی و رده‌های ملی، مطالعات گسترده‌ای صورت گرفته و مصوبات و طرح‌هایی به عنوان اولویت مشخص شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار