وزیر تعاون خبر داد:

تغییر استراتژی سرمایه‌گذاری در هلدینگ‌های زیرمجموعه صندوق‌ها

تهران (پانا ) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تغییر استراتژی سرمایه‌گذاری را یکی از برنامه‌های این وزارتخانه برای افزایش بهره‌وری شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه‌های صندوق‌ها دانست و عنوان کرد که موضوع تمرکز بر صنایع محدودتر و با سودآوری بالاتر در حال تدوین است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تغییر استراتژی سرمایه‌گذاری در هلدینگ‌های زیرمجموعه صندوق‌ها

به گزارش ایرنا، حجت‌الله عبدالملکی در گفت‌وگویی درباره راهکارهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سودده کردن هلدینگ‌های زیرمجموعه صندوق‌ها، گفت: برای افزایش بهره‌وری شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه‌های صندوق‌ها برنامه‌هایی در دست اجرا است؛ نخستین برنامه، سالم‌سازی مدیریتی است یعنی مدیرانی که کارآمد بوده و دست‌پاک هستند و می‌توانند برنامه‌ریزی مناسبی در راستای سالم‌سازی و رفع فساد و افزایش بهره وری داشته باشند، به کار گرفته شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دومین برنامه ما برای افزایش بهره‌وری شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه‌های صندوق‌ها، استفاده از سیستم‌های هوش تجاری است، این موضوع موجب کاهش هزینه‌ها و رشد سودآوری می‌شود.

عبدالملکی تغییر استراتژی سرمایه‌گذاری را سومین برنامه دانست و توضیح داد: استراتژی سرمایه‌گذاری در حال تغییر است به این معنا که موضوع تمرکز بر صنایع محدودتر و با سودآوری بالاتر در حال تدوین است، بخشی از کار جلو رفته و به زودی تکمیل و اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار