دومین بازدید شبانه مخبر از کوی دانشگاه تهران

تهران (پانا)‌ - معاون اول رئیس‌جمهوری به مناسبت روز دانشجو و برای دومین بار از‌ مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دومین بازدید شبانه مخبر از کوی دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت اول ریاست‌جمهوری، در این بازدید که شب گذشته (سه‌شنبه شانزدهم آذرماه) صورت گرفت و حدود دو ساعت به طول انجامید، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران و‌ معاونان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و برخی از مدیران و مسئولان مربوطه محمد مخبر را همراهی می‌کردند.

معاون اول رئیس‌جمهوری در ابتدای بازدید از کوی دانشگاه تهران بر مزار شهید گمنام آرمیده در کوی حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

مخبر در ادامه حضور در کوی دانشگاه، در جریان روند و گزارش تجهیز و نوسازی بلوک‌های کوی دانشگاه قرار گرفت که حدود یک ماه گذشته همزمان با بازدید میدانی خود از آنها مطلع شده و دستور رفع آن مشکلات را صادر کرده بود.

تجهیز و نصب ۲۰ هزار مترمکعب موکت و پرده در اتاق‌های کوی، بازسازی و تجهیز سالن ورزشی خوابگاه خواهران، بازسازی زمین چمن مصنوعی خوابگاه پسران، نوسازی سیستم‌های روشنایی محوطه کوی و زمین‌های ورزشی، بازسازی و تعمیر اساسی موتورخانه‌ها و سیستم گرمایشی و تامین اقلام ضروری زندگی خوابگاهی نظیر یخچال و اجاق گاز، از جمله اقدامات انجام‌شده در جهت آماده‌سازی و بهسازی کوی دانشگاه تهران است که توسط بنیاد پانزده خرداد و با تاکید معاون اول رئیس جمهور انجام شده بود.

در بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری، وی با حضور در اتاق‌های تعدادی از ساکنان کوی و تقدیم گل به دانشجویان، روز دانشجو را گرامی داشت.

در ادامه این بازدید، مخبر و مسئولان از تجهیزات تازه نصب‌شده و عملیات بهسازی محل زندگی و اماکن ورزشی دانشجویان و همچنین تاسیسات کوی دانشگاه نیز دیدن کردند.

در حین این بازدید میدانی، مسابقه فوتبالی بین تیم منتخب کارمندان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و تیم منتخب دانشجویان کوی در زمین بازسازی شده این مجتمع و در حضور معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.

محمد مخبر در پایان با جمعی از دانشجویان حاضر به گفت‌وگو پرداخت و سپس به درخواست یکی از آنان از خوابگاه دانشجویان نابینای کوی دانشگاه تهران نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار