حلقه‌های صالحین فرصتی برای آشنایی با نفاق

جوادآباد (پانا) - افتتاحیه کارگروه بسیج فرهنگیان با عنوان حلقه‌های صالحین جهت آشنایی با نفاق با حضور مسئولان بسیج منطقه و مربیان بسیجی مدارس در سالن شهیدسلیمانی آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حلقه‌های صالحین فرصتی برای آشنایی با نفاق

مراسم با حضور نغمه خسروی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش جوادآباد، کاظم امیری کارشناس بسیج فرهنگیان، محبوبه جمال کارشناس قرآن و عترت، سیدمجتبی موسوی نیک مدیر گروه حلقه‌های صالحین منطقه و کلیه مربیان و معاونین پرورشی مدارس در سالن شهیدسلیمانی اداره آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد.

سیدمجتبی موسوی نیک ضمن تشریح گروه‌های مقاومت در پیشبرد اهداف جامه اسلامی گفت: اولین گروه مقاومت در ایران، میرزا کوچک خان جنگلی و هم‌پیمانانشان بودند که شجاعانه و به تنهایی با وجود تمام مخالفت‌ها یک شبانه روز کامل مقابل انگلیسی‌ها مقاومت کردند تنها برای آرمان و اهداف ملی. این مقاومت پایدار می‌ماند اگر خیانت داخلی انجام نمی‌گرفت.

وی بیان کرد: فرصت‌ها دیر می‌آیند و زود می‌روند و امروز معلمان پرورشی، پرچم داران وطن هستند و باید با جان و دل خمیر دانش‌آموزان را در دست بگیرند و آنها را برای رشد و تعالی و شجاعت، پرورش دهند. علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به دین، تنها با محبت و کشش و مهربانی یک مربی انجام می‌شود.

مدیر گروه حلقه‌های صالحین ضمن روشنگری‌های سیاسی اذعان کرد: دروغ سازی‌های دشمنان و پیام‌های نفاق‌برانگیز در فضای مجازی باعث دلسردی جوانان می‌شود و تشکیل این گروه باعث آشنایی با نفاق می‌شود و ما مربیان وظیفه داریم این روشنگری را بین دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار