استاندار قم:

تشکل های دانش آموزی در حل مشکلات همکاری کنند

قم(پانا)- استاندار قم عنوان کرد تشکل های دانش آموزی ایده های خوبی برای برای مدیریت استان و حل مشکلات دارند که باید از ظرفیت آنها بهره مند شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی در حل مشکلات همکاری کنند

«سید محمد تقی شاهچراغی» استاندار قم در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه ها و مراکز عالی استان، که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما علاوه بر دانشجویان، تشکل های دانش آموزی بسیار فعالی در استان داریم که طی نشست هایی که در این مدت با آنها داشته ایم متوجه شدیم آنها واقعا ایده های بسیار خوبی برای مدیریت استان در ابعاد مختلف مانند‌ موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی دارند و میتوان از این ظرفیت برای اداره استان استفاده کرد.
شاهچراغی افزود: از دانش آموزان و دانشجویان میخواهیم خودجوش وارد میدان شوند تا با کمک همدیگر مشکلات استان را در موضوعات مختلف حل کنیم.
وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی نباید میان مردم و مسئولین فاصله ای باشد، اگرهم تا کنون این فاصله وجود داشته قطعا اشتباه بوده است که با روی کار آمدن دولت انقلابی روز به روز این فاصله مردم و مسئولین کاهش پیدا خواهد کرد.
استاندار قم تصریح کرد: مشکلات زیادی در سطح استان و حتی کشور وجود دارد که نباید گفت قابل حل نیست بلکه باید با کمک گروه های فعال مردمی این موانع و مشکلات حل شود.
خبرنگار: مهدی حاجیلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار