در ملارد کلید خورد؛

اولین جلسه آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی مدارس

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در اولین جلسه آموزشی معاونین پرورشی مدارس با موضوع کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی، بر ارتباط بیشتر معاونین پرورشی جهت تبادل اطلاعات و پیشنهادات و بهبود عملکرد همکاران تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی مدارس

رضا حضرتقلی در تشریح این خبر بیان کرد: جهت ارتباط بیشتر معاونین پرورشی، رفع نواقص و بهبود عملکرد همکاران پرورشی مدارس این منطقه به ۱۱ قطب تقسیم شده است‌.

او ادامه داد: برای هر منطقه یک سرگروه کیفیت‌بخشی در نظر گرفته شده، هر قطب یک سرگروه قطبی دارد که به سرگروه اصلی، در بازبینی فعالیت‌های پرورشی کمک می‌کند.

حضرتقلی افزود: همچنین در منطقه گروه کیفیت‌بخشی تشکیل شده و در آن با تشکیل جلسات هم‌اندیشی که بصورت حضوری در مدارس تشکیل می‌شود، همکاران از تجارب همدیگر استفاده می‌کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد در مورد سایر فعالیت‌های صورت گرفته در این راستا گفت: در کنار جلسات حضوری، هر مدرسه باید گروه و یا کانال پرورشی برای ارائه کار دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی در حوزه پرورشی داشته باشد، همچنین هر کدام از سرگروه‌های قطب‌ها برای تعامل و همکاری بیشتر یک گروه پرورشی با معاونین پرورشی قطب خود تشکیل می‌دهد.

جلسات کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی مدارس آموزش و پرورش ملارد، در ۱۱ قطب، روزانه در ۲ قطب و در ۶ جلسه آموزشی برگزار می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار