فرهنگ‌سازی رانندگی در مدارس زنجان گسترده‌تر می‌شود

زنجان (پانا) - بازدید از مراکز پلیس راهنمایی رانندگی، آموزش آنلاین در فضای شاد، طرح همیاران پلیس و سایر طرح‌های خلاقانه از مهم‌ترین طرح‌های مشترک بین سازمان دانش‌آموزی و راهنمایی رانندگی استان زنجان است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ‌سازی رانندگی در مدارس زنجان گسترده‌تر می‌شود

جلسه هم اندیشی رئیس سازمان دانش آموزی و رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در محل ساختمان سازمان دانش آموزی استان زنجان برگزار شد.

راویه قاسمی در این جلسه ضمن خیرمقدم به میهمانان بر تداوم همکاری بین دو سازمان تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود طبق سالهای گذشته طرح ترافیک در مدارس را با کمک خدمتگزاران عرصه راهنمایی و رانندگی به خوبی پیش ببریم و در ارتقاء فرهنگ ترافیکی و رانندگی از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

قاسمی همچنین در ادامه صحبت‌های خود به برنامه ریزی برای بازدید از مراکز پلیس راهنمایی رانندگی، آموزش آنلاین در فضای شاد، استفاده از وجود همکاران سازمان در قالب طرح فرهنگیاران ترافیک و همچنین استفاده از همیاران پلیس اشاره کرد.

در این جلسه محمدحسن خلجی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان ضمن تشکر از دعوت سازمان اظهار کرد: در سفرها، همیاران علاوه بر شور و هیجانی که به مسافرت داده بودند باعث تعامل بیشتر بین راننده و پلیس شده که نتیجه آن کاهش ۱۸درصدی تصادفات بود.

وی در ادامه به تعارضاتی که در دانش آموزان در قبال رفتارهای نادرست در جامعه و درخواست‌های پلیس پیش می‌آید اشاره کرده و گفت: امید است با وارد شدن در مدارس و ایجاد تعاملات گسترده و فرهنگ‌سازی از سنین پایین تر رفتارهای نادرست رانندگی و ترافیکی را بکاهیم.

در ادامه جلسه طرفین به معرفی رابطین سازمان دانش آموزی و راهنمایی و رانندگی اشاره کرده و توافق شد برنامه‌های مرتبط با دو سازمان عملیاتی تر و مستمرتر پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار