توقف سپاهان در سیرجان؛ زور محرم به قلعه‌نویی نرسید

تهران (پانا) - تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با پیروزی پرگل مقابل سپاهان اصفهان، با این تیم هم امتیاز و در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۳۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
توقف سپاهان در سیرجان؛ زور محرم به قلعه‌نویی نرسید

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه چهار بر ۲ به برتری رسید تا بازگشت امیر قلعه‌نویی به نیمکت این تیم خوش‌یمن باشد.

گل‌گهر در این دیدار نمایش درخشانی داشت و موفق شد دومین باخت سپاهان را در این فصل رقم زده و یک بار دیگر تیم محرم نویدکیا را با شکست بدرقه کند.

آرمین سهرابیان در دقیقه ۲ ارسال ایستگاهی امین پورعلی را به گل نخست تبدیل کرد. ۳۰ دقیقه بعد تیم میهمان می‌توانست نتیجه را برابر کند اما پنالتی شهریار مغانلو توسط محسن فروزان دفع شد تا این دروازه‌بان بازگشت باشکوهی به دروازه تیمش بعد از ۲ هفته غیبت داشته باشد. پیش از پایان نیمه نخست نوبت به مهدی تیکدری رسید تا در دقیقه ۴۰ با ضربه‌ای دقیق فاصله را دوبرابر کند.

همچنین از ساعت ۱۵ هوادار تهران در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. نفت مسجدسلیمان با این تساوی ۶ امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت و هوادار با ۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ بیست و یکم باقی ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار