همایش «عهد فاطمی» در قم برگزار شد

قم (پانا) - همایش «عهد فاطمی» با هدف پاسخگویی به سوالات رایج پیرامون حجاب و عفاف امروز در مصلای قدس قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش «عهد فاطمی» در قم برگزار شد

همایش «عهد فاطمی» با حضور «علی تقوی» کارشناس موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با موضوع پاسخ به شبهات رایج در زمینه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

«تقوی» در این همایش با بیان اینکه اگر توقع تاثیر امر به معروف و نهی از منکر را پایین بیاوریم، این عمل بیشتر خواهد شد، روش‌های گوناگون دعوت دختران و زنان به حفظ حجاب و عفاف را بیان و بر آثار مهم رعایت حجاب و پوشش اسلامی در جامعه تاکید کرد.

در همایش فوق، سوالات حاضرین پیرامون موضوع همایش پاسخ داده شد.

«معصومه سادات بهرامی» مشاور مدیرکل و کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه همایش «عهد فاطمی» به پانا گفت: امروزه گفتمان های حوزه عفاف و حجاب را باید به روز رسانی کرد.

وی افزود: چه جایی بهتر از آموزش و پرورش زیرا دانش آموزان در کنار تبادل دانش بین نسل دیروز و امروز یک گفتمان به نام عفاف و حجاب را عملا تجربه خواهند کرد و این تجربه مستقیما به خانواده و بعد جامعه تسری پیدا می کند و عهد فاطمی محقق می شود.

در این همایش، جمع زیادی از بانوان بویژه طلاب، دانشجویان، معلمان و دانش آموزان و دیگر گروه های مردمی و اقشار قم حضور داشتند.

همخوانی با موضوع چادر با اجرای سید مسعود رضویان و اجرای سرود محله ورزی توسط گروه سرود دانش آموزی از بخش های این همایش بود.

تهیه خبر: رقیه کدخدازاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار