مراسم رونمایی از نخستین شماره گاهنامه سمپادنا

اصفهان (پانا) - مراسم رونمایی از نخستین شماره گاهنامه سمپادنا در تالار افتخارات دبیرستان شهید اژه ای یک با حضور مسئولان استانی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم رونمایی از نخستین شماره گاهنامه سمپادنا

در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین شماره گاهنامه سمپادنا، در محل تالار افتخارات دبیرستان شهید اژه ای، ابتدا سام صالحی بختیاری مدیر رسانه‌ای و دبیر تحریریه، به همراه مقداد قاسمی دبیر اجرایی گاهنامه، گزارشی از عملکرد و شرح بخش های مختلف شماره اول نشریه ارائه کرده و در ادامه نقشه راه و اهداف آینده نشریه را نیز تبیین کردند.
در ادامه به ترتیب کلیم اله بابایی (رییس سمپاد استان) ، عبدالله حمزه زاده (مدیریت دبیرستان شهید اژه ای) ، ذبیح اله کرم‌وندی (سردبیر گاهنامه) و مهدی احمدی اختیار (پژوهشگر)، با بیان نکات و راهنمایی های ارزشمند خود به نقد و بررسی اولین شماره گاهنامه سمپادنا پرداختند و مراتب تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران گاهنامه را انجام دادند.
در آخر لوح نمادین اولین شماره گاهنامه سمپادنا توسط جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان به امضا رسید.

سمپادنا یک نشریه دانش آموزی است که توسط جمعی از سمپادی های اصفهان به رشته تحریر در آمده است. سمپادنا تشکیلات دانش آموزی است که هدف خود را در راستای اعتلای پژوهش در ایران، تعریف کرده است. این نشریه استانی، ظرفیت همکاری خود با مابقی استان ها را اعلام نموده، و درخواست همکاری کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار