افتخارآفرینی مسعود رزاقی معلم مرکز ناشنوایان ارشاد گرگان در مسابقات تکواندو ناشنوایان قهرمانی جهان

گلستان (پانا) - مسعود رزاقی معلم مرکز ناشنوایان ارشاد گرگان در مسابقات تکواندو ناشنوایان، قهرمانی جهان ۲۰۲۱، مدال برنز مسابقات را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی مسعود رزاقی معلم مرکز ناشنوایان ارشاد گرگان در مسابقات تکواندو ناشنوایان قهرمانی جهان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، در مسابقات تکواندو ناشنوایان قهرمانی جهان و در وزن ۸۰+ کیلوگرم گوان یانگ ها (کره جنوبی)، باتوهان سیمسک (ترکیه)، آرتم باگاروف (روسیه) ومسعود رزاقی از ایران عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

مسابقات قهرمانی جهان ناشنوایان ۲۰۲۱ در گروه مردان با حضور ۵۱ تکواندوکار از ۱۲ کشور ازبکستان، اکوادور، امارات، اوکراین، ایران، تایلند، ترکیه، روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، کره‌جنوبی و یونان در چهار وزن ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم طی دو روز و به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، نمایندگان کشورمان با کسب دو مدال طلا (علیرضا شریفی منش - بهزاد امیری)، یک نقره (فردین قاسمی)، دو برنز (امیرسالار امیری فرد - مسعود رزاقی) و ۳۵۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستادند. تکواندوکاران روسیه با یک طلا، یک نقره، سه برنز و ۲۵۳ امتیاز نایب قهرمان شدند و کره‌جنوبی با یک طلا، دو برنز و ۱۷۳ امتیاز عنوان سومی را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار