مدیر سازما دانش آموزی سیستان و بلوچستان:

بیش از 600 اثر دانش‌آموزی به جشنواره آشنایی با مرز و مرزبانی ارسال شد

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان از ارسال بیش از 600 اثر از دانش‌آموزان استان به جشنواره آشنایی با مرز و مرزبانی خبر داد و گفت از نظر تعداد آثار ارسالی سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم در کشور شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 600 اثر دانش‌آموزی  به جشنواره آشنایی با مرز و مرزبانی ارسال شد

محمود همت در مراسم اهدای هدایای دانش آموزان برگزیده زاهدانی در جشنواره آشنایی با مرز و مرزبانی که با حضور مسئولان مرزبانی استان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش به خصوص سازمان دانش آموزی یکی از بهترین بسترها برای معرفی و بیان اهمیت کار نیروهای نظامی و انتظامی هستند.
وی ادامه داد: در میان نیروهای نظامی کار مرزبانان بسیار سخت در عین حال پنهان است به دلیل آنکه در دورترین نقاط کشور خدمت می‌کنند و جلوی چشم مردم و شهروندان نیستند اما این در حالی است که مهمترین کار یعنی تامین امنیت مرزهای کشور را انجام می‌دهند.
همت با بیان اینکه آرامش دورن شهرها نتیجه امنیت مرزهای کشور است، خاطر نشان کرد: با تبیین مفهوم مرز و اهمیت آن برای دانش‌آموزان می‌توان اهمیت کار مرزبانی را برای آنان تشریح کرد.
وی ادامه داد: به همین منظور این جشنواره با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مرز، مرزنشینی و مرزبانی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در بستر فضای مجازی و شبکه شاد برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطر نشان کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب نقاشی و دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در قالب انشانویسی در این جشنواره شرکت کردند و بیش از 600 اثر به دبیرخانه سازمان دانش آموزی ارسال شد.

همت ادامه داد: از این تعداد آثار ارسالی با داوری های انجام شده، 21 اثر به عنوان اثر برگزیده منتخب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار