اولیانوف: مذاکرات کاملا موفقیت‌آمیز آغاز شده‌ است

تهران (پانا) - نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین با اشاره به پایان یافتن نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که مذاکرات کاملا موفقیت‌آمیز آغاز شده‌ است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اولیانوف: مذاکرات کاملا موفقیت‌آمیز آغاز شده‌ است

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز دوشنبه در توییتی نوشت: نشست کمیسیون مشترک برجام تمام شد. شرکت‌کنندگان توافق کردند که گام‌های فوری بیشتری طی هفتمین دور مذاکرات - که آغاز کاملا موفقت‌آمیزی داشته است - اتخاذ کنند.

نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام به ریاست مشترک علی باقری، رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران و انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و با حضور هیأت‌های ایران، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس، آلمان و اتحادیه اروپا که از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی آغاز شده بود پس از یک ساعت پایان یافت.

هیأت ایرانی با هدف تمرکز جدی بر مسئله رفع تحریم‌ها علیه ملت ایران با ترکیبی حقوقی-اقتصادی در این جلسه حضور یافته است.
دو معاون دیپلماسی اقتصادی و امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و همچنین معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک مرکزی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و مشاور اقتصادی معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس‌کل اسبق بانک مرکزی از جمله اعضای هیأت ایرانی حاضر در نشست وین بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار