عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

متناسب‌سازی شهری برای معلولین به طور کامل انجام نشده است

شرکت‌های واسطه عملا هیچ سود و خیری برای شهرداری ندارند

تبریز(پانا) - عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به اهمیت متناسب‌سازی فضا برای معلولین، از اجرا نشدن کامل این طرح در سطح شهر تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
متناسب‌سازی شهری برای معلولین به طور کامل انجام نشده است

روح الله رشیدی در دومین نشست خبری خود با رسانه ها در رابطه با توضیح غیر استاندارد نیرو های خدمات شهری در مناطق مختلف شهرداری گفت: متاسفانه در تقسیم بندی نیرو ها در شهر کمی بی دقتی شده است. درواقع اگر این تعداد نیرو به صورت درست در مناطق توزیع شود ما دچار کمبود نیرو می شویم اما خب روال به گونه ای شده است که منطقه ای که بودجه و درآمد کمتری دارد نیرو به ان مناطق نمی رود اما این روند باید تغییر کند و همین گونه در حقوق ها، مزایا و امنیت شغلی نیز باید به صورت کاملا عادلانه در بین نیرو ها و مربی ها و... تقسیم شود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت مناسب سازی فضای شهری برای معلولین اظهار داشت: متاسفانه بیش از این ها باید برای این قشر متناسب سازی کرد اما خب تعلل هایی بعضاً صورت گرفته که طرح متناسب سازی شهری برای معلولین کاملا انجام نشده و بنده گزارشی در دست ندارم اما همچنان در پی سال های گذشته در ردیف بودجه سال آینده هم این موضوع مهم را در نظر خواهیم گرفت البته این قضیه نه تنها برای معلولین بلکه برای کهنسالان نیز باید صورت بگیرد تا این عزیزان هم دچار مشکل نشوند.

عضو شورای شهر تبریز در مورد پاکبانان و تجمع ‌و اعتراض آنها برای رسمی شدن قرارداد هایشان گفت: شرکت های واسطه عملا هیچ سود و خیری برای شهرداری ندارند و فلسفه وجود این شرکت ها معلوم نیست، بنده چندین بار برای ورود به این موضوع اقدام کرده ام که به در بسته خورده است اما حرف بنده این است که قرارداد مستقیم و حذف واسطه ها به ما کمک خواهد کرد و باید این ظرفیت‌ها بررسی شود تا نتیجه قطعی گرفته شود.

وی مواضع خود در مقابله با اعتصابات کارگری ایران خودرو افزود: بنده در این چند روز با جناب استاندار و معاون ایشان همچنین با چندین رده از مدیران شهری به صورت مستقیم و غیرمستقیم بحث و گفتگو کردم و این قضیه حتما دارای اهمیت است و متأسفم که در این رابطه شورا موضع گیری نکرده و امید است تا این مشکل به زودی حل شود و ما باید حداقل دستگیر آن عزیزان که شهروند همین شهر هستند باشیم.

این مقام مسئول با بیان این که پروژه غیر هم سطح پل ارتش طبق زمانبندی که انجام شده بود باید در اسفند ماه سال جاری این به اتمام می رسید گفت: اصلی ترین مشکل، ضعف فاز مطالعاتی این پروژه و بعضاً کم کاری در اجرای نقشه است و این مشکل باعث تاسف است و نخواهیم گذاشت تا این پروژه های غیر هم سطح بیش از این دچار مشکل و دیر کرد شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار