سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با پانا:

استقلال از نظر روحی و روانی آماده نیست؛ هواداران از این تیم قهرمانی می‌خواهند

تهران (پانا) - مربی اسبق استقلال تهران معتقد است با گذشت شش هفته از لیگ برتر هنوز استقلال از نظر روحی و روانی آماده نشده است.

کد مطلب: ۱۲۳۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
استقلال از نظر روحی و روانی آماده نیست؛ هواداران از این تیم قهرمانی می‌خواهند

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با پانا، درباره آخرین وضعیت فوتبال استقلال گفت: «به نظرم فعلا زود است که در مورد استقلال قضاوت کنیم، استقلال در سه بازی اول نتایج خوبی گرفت اما متاسفانه با یک تساوی همه چیز تغییر کرد و وقتی تیمی نمی‌تواند در یک بازی پیروز میدان شود باید به لحاظ روحی و روانی برای بازی‌های بعد قوی‌تر شود. اما تیم استقلال در سه بازی متوالی مساوی کرد و این نشان می‌دهد بازیکنان به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار ندارند. درست است که فوتبال همیشه برد ندارد و باخت و تساوی هم جزء نتایج است اما بازیکنان نباید با یک تساوی بهم بریزند. وقتی تیم به هر دلیلی برنده نمی‌شود باید در بازی‌های بعدی با انگیزه به میدان برود. تیم باید روحیه بردن داشته باشد اما بازی‌های استقلال با بدشانسی مساوی می‌شود.»

وی ادامه داد: «استقلال مهدی قایدی و شیخ دیاباته را از دست داد و در این شرایط باید نفرات بهتری جایگزین می‌شدند اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. در حال حاضر کیفیت استقلال در خط حمله خوب نیست و وقتی تیم خوب حمله نمی‌کند به دفاع فشار زیادی وارد می‌شود. به نظر من یکی از مشکلات اصلی استقلال این است که نتوانسته بازیکنان مثل قایدی و دیاباته را جذب کند. در بازی با گل‌گهر هم دو بازیکن خارجی استقلال هم نتوانستند بازی کنند و شرایط تیم سخت‌تر شد.»

پیشکسوت استقلال با انتقاد از عدم حضور بازیکنان خارجی اظهار کرد: «من نمی‌دانم چرا باید چنین تصمیماتی گرفته شود. اگر فدراسیون فوتبال اعتقاد داشت این دو بازیکن نمی‌توانند بازی کنند چرا باید از ابتدای فصل به آن‌ها اجازه بازی کردن بدهند؟! من در جریان اتفاقات نیستم و قضاوتی هم نمی‌کنم. شاید از ابتدا به مسئولان استقلال اطلاع داده بودند اما این کار صورت نگرفته بود. با این حال عدم حضور این دو بازیکن در بازی با گل‌گهر سیرجان برنامه‌های استقلال را بهم ریخت و کادر فنی نتوانست آن طوری که برنامه‌ریزی کرده بود در این میدان ظاهر شود. من نمی‌دانم چرا سازمان لیگ باید از ابتدا اعلام می‌کرد که باشگاه استقلال می‌بایست ضمانت‌نامه بانکی بدهد. وقتی وثیقه را پذیرفته‌اند، امروز چرا باید بحث ضمانت بانکی را مطرح کنند؟!»

وی افزود: «استقلال تیم بزرگی است، من منکر توانایی بازیکنان فعلی این تیم نیستم، اما وقتی این تیم در ابتدای فصل بازیکن بزرگ و ستاره از دست می‌دهد باید بازیکن با همان کیفیت جذب کند. توقع هواداران استقلال این است مجیدی تیمش را به سمت پیروزی هدایت کند. امیدوارم شکل و نوع بازی آبی‌پوشان تغییر کند. هر کسی به‌عنوان مربی دوست دارد تیمش برنده میدان باشد.»

دین‌محمدی عنوان کرد: «استقلال باید در این شرایط امتیاز بگیرد و جلو برود. اگر تیم می‌توانست در سه بازی اخیر خود پیروز می‌شد صدر جدول را داشت. استقلال هنوز به حریفان آنچنانی نخورده است. بازی با گل‌گهر هیچ نداشت. امیدوارم در بازی با صنعت نفت آبادان شرایط تغییر کند و تیم با کیفیت بازی کند. هواداران از استقلال و کادر فنی قهرمانی می‌خواهند و نباید امتیازهای اول فصل را راحت از دست داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار