بهروز نشان: «دشت خاموش» فیلمی با فرم متفاوت است که مخاطبانش را راضی نگاه می‌دارد

تهران (پانا) - بهروز نشان تهیه کننده سینما می‌گوید مخاطبان هنر و تجربه که مخاطبان بسیار فرهیخته‌ای هستند قطعا از تماشا این فیلم سینمایی لذت خواهند برد چرا که «دشت خاموش» فیلمی با فرم متفاوت است.

کد مطلب: ۱۲۳۴۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بهروز نشان: «دشت خاموش» فیلمی با فرم متفاوت است که مخاطبانش را راضی نگاه می‌دارد

بهروز نشان تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه جای اثری مانند «دشت خاموش» در سینمای هنروتجربه خالی بود،به خبرنگار پانا گفت: مخاطبان هنروتجربه که مخاطبان بسیار فرهیخته ای هستند قطعا از تماشا این فیلم سینمایی لذت خواهند برد چراکه «دشت خاموش» فیلمی با فرم متفاوت، کارگردانی خوب و تصویربرداری منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه من سینما را با فعالیت در رسانه آغاز کردم، از نظر من اهالی رسانه بیشتر باید به این فیلم‌ها بپردازند و کمک کنند تا این آثار در دوره ای که به سر می بریم، بیشتر دیده شوند چراکه قطعا به صلاح جامعه فرهنگی و مخاطبان ایرانی است که با سوژه‌های متفاوت آشنا شوند.

تهیه کننده «دشت خاموش» در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که از کارگردان و تهیه کننده فرهنگی این فیلم کارهای بیشتر و بهتری را شاهد باشیم.

«دشت خاموش» به تهیه کنندگی سعید بشیری این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است.

پخش بین‌المللی «دشت خاموش» که به زندگی و کار چند خانواده کارگری با کارفرمای می‌پردازد، برعهده علی قاسمی است.

تندیس شیر بهترین فیلم بخش افق‌ها از فستیوال ونیز سال ۲۰۲۰، تندیس بهترین فیلم از فستیوال هنگ کنگ سال ۲۰۲۱، تندیس بهترین بازیگر مرد برای علی باقری از فستیوال هنگ کنگ سال ۲۰۲۱، بهترین تدوین برای سارا یاوری از انجمن بین‌المللی منتقدان و روزنامه نگاران سراسر جهان سال ۲۰۲۱، نشان فیپرشی از فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم سال ۲۰۲۰، تندیس بنیاد فای (اعتماد ملی ایتالیا) سال ۲۰۲۱، جایزه بهترین فیلم از فستیوال سابورسیو کرواسی سال ۲۰۲۱ و جایزه بهترین فیلمبردار سال آسیا برای مسعود امینی‌تیرانی، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جوان هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بوگوتا، جایزه بهترین فیلم و جایزه آموزشی و فرهنگی بهترین فیلم از نگاه هیات داوران مدرسان و استادان سینما را از دومین دوره جشنواره فیلم تصاویر جدید ایرانی ویتره فرانسه از جمله افتخارات این فیلم سینمایی است.

علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، مجید فرهنگ، ناصر علاقمندان، راضیه ایرانی، نرگس امینی، محسن یگانه، مهتاب خوش‌منش، شقایق آقازاده، اهورا بهرامی، پارسا و ارشا سبحانی، برسام بهرامی، مینا سرقره در این فیلم بازی کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار