مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

استان خوزستان ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز شهید دارد

اهواز (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در دومین یادواره شهدای فرهنگی استان گفت استان خوزستان ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز شهید دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
استان خوزستان ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز شهید دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ کورش مودت امروز در دومین یادواره شهدای فرهنگی استان خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز شهید و ۳۰۵ معلم شهید را تقدیم انقلاب کرده است و همچنین اولین شهید مدافع حرم از همکاران فرهنگی استان خوزستان است که افتخاری برای مجموعه تعلیم و تربیت استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه فرهنگیان خوزستانی در هر شرایطی در کنار نظام و مردم بودند و سرمایه اجتماعی عظیم را کسب کردند، توضیح داد: فرهنگیان بسیجی با مشارکت بالای خود در طرح شهید سلیمانی در زیست بوم کرونا کمک شایانی به مجموعه بهداشت و درمان استان داشتند و موفق شدند با همدلی و همیاری با سایر اقشار جامعه تصویری از ایثار و فداکاری از خود به نمایش بگذارند که شایسته تقدیر و تشکر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه بسیج یک فرهنگ ارزشمند در جامعه است؛ خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی عامل توسعه است و کشور ما امروز به این تفکر نیاز ویژه دارد. بسیج نگرشی است که هر کسی متصف به آن در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشد می تواند با خلاقیت بهترین عملکرد را در نقش خود داشته باشد.

مودت در پایان یادآور شد: کشور ما در عرصه های مختلف به تفکر بسیجی نیاز دارد چرا که این تفکر یعنی فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی در راه خدمت به مردم و این همان عنصری است که نیاز امروز جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار