نماینده مردم قزوین در گفت‌وگو با پانا:

رئیس‌جمهوری به قزوین سفر می‌کند

قزوین (پانا) - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس از سفر آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری در آینده‌ای نزدیک به استان قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهوری به قزوین سفر می‌کند

لطف‌اله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا قزوین با اشاره به دیدار خود با رئیس‌جمهوری در حاشیه جلسه شورای عالی فضایی، گفت: در این دیدار چند درخواست را از آیت الله رئیسی پیگیری کردم که یکی از آن درخواست‌ها سفر رئیس‌جمهوری به استان قزوین بود و ایشان نظر مساعد خود را برای حضور در استان اعلام کردند و در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور رئیس‌جمهوری در قزوین خواهیم بود.

وی اجرای پروژه انتقال آب طالقان به آبیک را از دیگر مطالبات خود دانست و اظهار کرد: همچنین در این دیدار در خصوص تسریع در تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه انتقال آب طالقان به آبیک صحبت‌هایی را با رئیس‌جمهوری داشتم تا هرچه زودتر مشکل آب شرب آبیک حل شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس به مشکلات حوزه اینترنت در استان اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای ارتقا و ایجاد زیرساخت اینترنت ۲۵۰ روستای استان نیز از دیگر درخواست‌هایی بود که در گفت‌وگو با آیت الله رئیسی مطرح و پیگیری کردم.

سیاهکلی با بیان اینکه عزم لازم برای حل مشکلات در دولت وجود دارد، عنوان کرد: امیدواریم با توجه و نگاه مثبت دولت به استان، شاهد حل مشکلات در استان‌مان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار