عضو انجمن تولیدکنندگان رنگ و رزین:

ارتقای سطح تکنولوژیک یکی از اهداف رشد در صنعت رنگ است

تهران (پانا) - عضو انجمن تولیدکنندگان رنگ و رزین می‌گوید مشکل اکثر تولیدکننده‌های صنعت رنگ در ایران تامین مواد اولیه است به ویژه تامین مواد اولیه از شرکت‌های اروپایی و این شرایط موجب بالا رفتن قیمت نهایی محصول تولیدی نیز شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای سطح تکنولوژیک یکی از اهداف رشد در صنعت رنگ است

محمد شگرفی در بیست و یکمین نمایشگاه رنگ و رزین در نمایشگاه بین المللی تهران درباره سابقه فعالیت شرکتشان گفت:ما از سال 81 تولید رنگ‌های صنعتی را شروع کردیم و خوشبختانه در کنار دوستان در مدت کوتاهی به خوبی رشد کردیم. رنگ‌های صنعتی ما در کشترانی، پتروشیمی، پالایشگاه و اسکلت سازی‌ها استفاده می‌شود و اخیرا هم در تولید و بسته بندی پلی استر و رنگ‌های چوبی و انواع سفارشات ساختمانی فعالیت داریم.
وی افزود: ما همه سالها در نمایشگاه حاضر بودیم و خوشبخانه همه چیز خوب بوده و بازخورد خوبی هم از نمایشگاه گرفتیم.
شگرفی در خصوص چشم اندازه این صنعت و فعالیت شرکت گفت:هر تولید کننده‌ای دوست دارد رشد کند و ما هم یکی از تولیدکننده‌هایی هستیم که دوست داریم رشد کنیم و تکنولوژی به روزتری را در اختیار داشته باشیم و با کشورهای اروپایی رقابت کنیم و کار قابل قبولی ارایه دهیم.
وی در خصوص مشکلاتی این صنعت و راهکارهای مقابله با آن گفت:مشکلی که اکثر تولیدکننده‌ها با آن مواجه هستند، مواد اولیه است که به سختی تامین می‌شود به خصوص مواد اولیه از شرکت‌های اروپایی و این موجب بالا رفتن قیمت نهایی محصول تولیدی ما شده است که امیدوارم به زودی این مشکل برطرف شود.
به گفته ی در حال حاضر همه با مشکل تامین ارز مواجه هستند و برای اکثر تولیدکنندگان این یک مشکل بزرگ است ما هم سعی کردیم از راه‌های مختلفی این موضوع را حل و فصل کنیم.
گفتنی است فضای فعلی بعد از دو سال وقفه به علت شیوع کرونا در کشور نمایشگاه رنگ و رزین با قوت و قدرت شروع به کار کرده و تا الان خیلی همه چیز خوب بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار