سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

«نوری» گزینه مناسب‌تری برای وزارت آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، نوری را گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش خواند و گفت مشکلات وزارت آموزش و پرورش باید در سطح ملی دیده شود و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد در تعامل بین دستگاه‌های مختلف برطرف شود.

کد مطلب: ۱۲۳۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
«نوری» گزینه مناسب‌تری برای وزارت آموزش و پرورش است

به گزارش ایرنا، مصطفی نخعی درباره وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، گفت: باتوجه به شرایط موجود، از بین گزینه‌هایی که تاکنون مطرح بوده‌اند، به نظر من نوری گزینه مناسب‌تری برای وزارت آموزش و پرورش است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات آموزش و پرورش فقط با شخص وزیر برطرف نمی‌شود، بلکه به قدرت تعامل وی و استفاده از ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد؛ اعم از تعامل با دولت یا مجلس بستگی دارد.

نخعی بیان کرد: وزیر نقش محوری در حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش دارد اما در کلیت این دولت است که باید بخواهد تا مشکلات این وزارتخانه برطرف شود. البته این اراده را در شخص آیت‌الله رییسی و مجموعه دولت می‌بینم. امیدواریم در عمل هم وزیر پیشنهادی بتواند با کسب رای اعتماد معضلات حوزه وزارت آموزش و پرورش را برطرف کند.

وی با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش موضوع ملی است که به تمام مردم ایران باز می‌گردد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس و به ویژه کمیسیون آموزش باید در کنار دولت به رفع این معضلات کمک کنند. البته مشکلات حوزه آموزش و پرورش فقط معیشتی نیست و باید به همه مشکلات این وزارتخانه توجه جدی شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسائل مختلفی در حوزه آموزش و عدالت آموزشی مطرح است، افزود: موضوعات مختلف در حوزه پرورش وجود دارد که بسیار نقش تعیین کننده دارد که نیاز به بررسی و برنامه‌ریزی است.

نخعی گفت: در مجموع نوری را گزینه مناسبی می‌دانم؛ البته در حال بررسی برنامه‌های وی هستم اما در حال حاضر نظرم نسبت به وی مثبت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار