هفته آینده انجام می‌شود؛

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی و رتبه‌بندی معلمان در دستور نمایندگان

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از بررسی نهایی لایحه رتبه‌بندی معلمان در جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی و رتبه‌بندی معلمان در دستور نمایندگان

به گزارش صداوسیما، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی درخصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان با رئیس سازمان برنامه و بودجه و تصمیمات مثبت این جلسه درخصوص این لایحه تصریح کرد: در این جلسه آقای قالیباف رئیس مجلس درخواست ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای این لایحه در سال ۱۴۰۰ را داشت که مورد موافقت دولت قرار گرفت.

منادی گفت: به دنبال موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه با این رقم؛ رئیس مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به دولت درخصوص این موضوع ارسال و دولت نیز جواب موافقت آن را به رئیس مجلس داد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال نهایی‌کردن لایحه رتبه‌بندی معلمان است و در این زمینه رئیس و نواب رئیس مجلس حمایت‌های خوبی را انجام داده‌اند گفت: این لایحه در کمیسیون آموزش و تحقیقات بر اساس تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان به رتبه بندی معلمان تدوین و برای ارائه و بررسی در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال شد.

منادی تصریح کرد: براساس گفته آقای قالیباف، این لایحه در اولین جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی نهایی گذاشته خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه اولین دستور جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی بررسی برنامه‌ها و صلاحیت آقای یوسف نادری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است، بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان پس از این دستور قرار دارد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بررسی و تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان را در راستای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارتقای سطح معیشت و علمی معلمان ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار