استقبال گسترده از پویش عکس‌گروه‌های جهادی در رادیو جوان

تهران (پانا) - برنامه «هواتو دارم» رادیو جوان که در طول سال با موضوعات مختلف قصد فرهنگ سازی و بالا بردن همبستگی اجتماعی برای حل مشکلات را دارد، به مناسبت هفته بسیج پویشی با محوریت ترویج فرهنگ جهادی بین جوانان و نوجوانان راه اندازی کرده که با استقبال گسترده مردم روبه‌رو شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
استقبال گسترده از پویش عکس‌گروه‌های جهادی در رادیو جوان

به گزارش روابط عمومی رادیو جوان، «سولماز ادیبی» یکی از تهیه کنندگان برنامه هواتو دارم درباره این پویش توضیح داد: پویش«هواتو دارم» به مناسب هفته بسیج، با هدف به نمایش گذاشتن زحمات گروه‌های جهادی و لحظات سخت و شیرین خدمت رسانی به مردم راه افتاده است. در این پویش مردم از سراسر کشور تصاویر خودشان برای ما ارسال می‌کنند و ما هم با به اشتراک گذاشتن این لحظات قدمی در راستای اشاعه فرهنگ جهادی در کشور برداریم.
وی ادامه داد : تاکنون تعداد زیادی عکس از افراد بسیجی در گروه های جهادی که در اقسی نقاط ایران در حال خدمت رسانی هستند به برنامه «هواتودارم» ارسال شده است. نکته جالب در مورد این پویش این است که بجز عکس‌های بسیجی‌های جوان و نوجوان، تعداد زیادی عکس از کارهای جهادی در سال‌های گذشته و زمان دفاع مقدس برای شرکت در این پویش ارسال شده که نشان از ریشه دواندن کار جهادی در تاریخ این سرزمین دارد.
عکس‌های این پویش، هم اکنون از رادیونمای رادیو جوان و صفحات این شبکه در فضای مجازی در حال انشار است، و طبق گفته مدیر گروه دانش این شبکه، در پایان کتابچه دیجیتال این تصاویر تهیه خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
گفتنی است برنامه هواتو دارم در طول سال در یک بخش ویژه هر روز به معرفی یکی از گروه‌های جهادی، چهره‌های بسیجی و به طور کلی افرادی که در این زمینه فعال هستند و در راه حمایت از قشر کم برخوردار جامعه قدم بر می‌دارند می‌پردازد.
همچنین در مناسبت های مختلف و بسته به اتفاقات روز کشور، پویش‌هایی در راستای "بیشتر هوای همدیگر را داشتن" برگزار می‌کند که پویش صرفه جویی در مصرف آب و برق، مبارزه با کرونا و حفاظت از محیط زیست از پویش های موفق این برنامه در راستای فرهنگ سازی بین مردم بوده است.
«هواتو دارم» به تهیه کنندگی سولماز ادیبی و نیره مراد حاصلی از شنبه تا چهارشنبه بعد از اذان ظهر روی آنتن زنده رادیوجوان می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار