داماد قاتل عاقبت کشته شد

تهران (پانا) - قاتل که داماد خانواده بوده با اسلحه کلاش ۵ نفر از بستگان درجه یک همسرش شامل ۲ برادر زن، همسر، دختر و پسر برادر خانم خودش را کشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولین متواری شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
داماد قاتل عاقبت کشته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: حوالی ساعت یک بامداد امروز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰یک فقره درگیری منجر به قتل ۵ فرد ۳۵ تا ۶۰ ساله در خیابان عدل شیراز به ماموران پلیس اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کارقرار گرفت .

وی اظهارداشت: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند قاتل که داماد خانواده بوده با اسلحه کلاش ۵ نفر از بستگان درجه یکهمسرش شامل ۲ برادر زن، همسر، دختر و پسر برادر خانم خودش را کشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولین متواری شدهاست.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: از همان لحظات اولیه ماموران پلیس را برای شناسایی و دستگیری قاتل اقدام و باتحقیقات فنی و تخصصی محل اختفا قاتل را در همان حوالی شناسایی کردند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس بااسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی اقدام کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پس از حدود یک ساعت درگیری، قاتل بدون توجه به دستور پلیس همچنان اقدام به تیراندازیمی‌کرد، عنوان داشت: ماموران انتظامی در درگیری متقابل موفق شدند هر دو گروگان را سالم آزاد و قاتل ۵۵ ساله را هدف قرار دهند که به مرگ او منجر شد .

وی با اشاره به اینکه علت اصلی درگیری برابر بررسی‌های اولیه پلیس اختلاف مالی بر سر ارث و میراث بوده است، عنوان داشت: امنیتکنونی استان فارس به سادگی به دست نیامده که با حرکات سوء عده‌ای از مخلان نظم و امنیت خدشه‌دار شود؛ بنابراین به مردم اطمینانمی‌دهیم با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش آنان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار