داعش سربازان عراقی را به قتل رساند

تهران (پانا) - حمله تروریست‌های داعش کمتر از ۲۴ ساعت پس از حمله خونبار به المقدادیه در دیالی این بار باعث مرگ دو سرباز پلیس فدرال عراق در استان صلاح الدین شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
داعش سربازان عراقی را به قتل رساند

به گزارش ایرنا، منابع امنیتی به رسانه های عراقی می گویند تروریست های داعش به نقاط امنیتی در استان صلاح الدین (مجاور دیالی) در مسیر «حدیثه-صلاح الدین» حمله کردند.

بر اساس اطلاعات اولیه، ۳ نقطه ایست و بازرسی پلیس عراق در استان صلاح الدین مورد حمله تروریست ها قرار گرفته است.

گفته می شود پلیس درخواست پشتیبانی آتش هوایی کرده است.

منابع امنیتی همچنین تصریح کرده اند که حمله شب گذشته به المقدادیه در دیالی را نیز همین گروه انجام داده که ظاهرا در مسیر به دو دسته تقسیم شده تا گروهی در دیالی و گروهی در صلاح الدین به عملیات ادامه دهند و پیش بینی می شود استان صلاح الدین در ساعات آینده با حملات بیشتری مواجه شود.

حمله تروریستی شامگاه سه شنبه به روستای «الهواشه» بخش المقدادیه دیالی عراق ۱۳ کشته از عشایر شیعه بنی تمیم و ۷ زخمی بر جای گذاشت. همچنین منابع خبری اعلام کردند ۴ تن از قربانیان، به دست تروریست ها سربریده شدند.

این حملات خونبار در حالی انجام می شود که منابع آگاه و رسانه های مقاومت از ماه ها پیش بارها درباره تحرکات داعش در دو استان همجوار دیالی و صلاح الدین و جابجا شدن تروریست ها با بالگردهای آمریکایی در این منطقه با هدف تهدیدسازی در مرزهای غربی ایران خبر می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار