قهرمانی تیم هنرستان شهید احمدی درمسابقات فوتسال جلگه رخ

جلگه رخ (پانا) - تیم هنرستان شهید احمدی با نتیجه 7 بر 1 بر تیم دبستان حضرت مهدی غلبه کرد و قهرمان مسابقات فوتسال منطقه جلگه رخ شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی تیم هنرستان شهید احمدی درمسابقات فوتسال جلگه رخ

همزمان با هفته بسیج یک دوره مسابقات فوتسال فرهنگیان در منطقه جلگه رخ برگزار شد. در این دوره مسابقات تیم فوتسال هنرستان شهید احمدی با نتیجه 7 بر 1 بر تیم دبستان حضرت مهدی غلبه کرد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

محمود قهار، رئیس آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ در مراسم اهدا جام این مسابقات گفت: خوشحال و خرسندیم که فرهنگیان ما در کنار تلاش و مجاهدت در عرصه آموزشی، در عرصه های ورزشی نیز فعال و توانمند هستند و امیدواریم که با همین شور و نشاط در کلاس های درس حاضر شوند تا به مدد الهی و همت همکاران کاستی های دوران کرونا و تعطیلی کلاس های حضوری جبران شود.

حبیب برند معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه جلگه رخ در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات در قالب 10 تیم به صورت دوره ای از روز تربیت بدنی در مهر ماه سال جاری آغاز شد و در هفته بسیج به اتمام رسید.

برند افزود: سالن های ورزشی آموزش و پرورش جلگه رخ با رعایت پروتکل های ورزشی بر روی دانش آموزان و همکاران منطقه باز است و امیدواریم با فروکش بیماری کرونا، در راستای نشاط و شور دانش آموزان بتوانیم مسابقات ورزشی را برای آنان برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار