یوسف بهارلو: تأمین سرویس ایاب و ذهاب معلمان ضروری و مهم است

تهران (پانا) - معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان و معلمان در مدارس، مسئله تامین سرویس ایاب و ذهاب معلمان ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: تأمین سرویس ایاب و ذهاب معلمان ضروری و مهم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع، شورای مالی معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اداره کل برگزار شد.

یوسف بهارلو در جلسه شورای مالی معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع گفت: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان و معلمان در مدارس مسئله سرویس ایاب و ذهاب معلمان مطرح می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت سرویس ایاب و ذهاب معلمان و تأمین هزینه‌های آن و همچنین موقعیت و پراکندگی جغرافیایی مناطق مختلف در شهرستان‌های استان تهران، این مهم، یکی از چالش‌های آموزش و پرورش استان به شمار می‌رود.

بهارلو اظهار کرد: براین اساس، با وجود افزایش نرخ هزینه ها نسبت به سال گذشته، همه تلاش‌ها در جهت برنامه‌ریزی برای تأمین هزینه‌های سرویس همکاران است که امیدوارم با حمایت وزارت آموزش و پرورش محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار