مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کیش بعد از دیدار با وزیر ورزش خبر داد:

احتمال معرفی جزیره کیش به عنوان پایتخت ورزشی کشور

لواسانی: قرار است زمین استاندارد فوتبال در کیش احداث شود که با توجه به اینکه سال آینده جام جهانی قطر برگزار می‌شود بتوانیم از تیم‌های مختلف میزبانی کنیم و تمرینات خود را در آنجا برگزار کنند

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کیش اظهار داشت کیش مجهزترین ورزشگاه‌های کشور را در اختیار دارد و این یک فرصت خوب است که بتوان از این امکانات برای توسعه ورزش کشور بهره گرفت.

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
احتمال معرفی جزیره کیش به عنوان پایتخت ورزشی کشور

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا لواسانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بعد از دیدار با وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش اظهار داشت: جزیره کیش به دلیل موقعیت استراتژیک، هوای پاک و اقلیم مناسبی که برای بسیاری از رشته‌ها دارد و از جهت دیگر به خاطر خدمات گردشگری که در این جزیره وجود دارد با افتتاح بزرگترین فرودگاه بین‌المللی کشورمان به زودی به قطب گردشگری خاورمیانه تبدیل می‌شود.

لواسانی ادامه داد: سرمایه‌گذاری ورزشی و گردشگری در این جزیره در سال‌های اخیر با استقبال خوبی همراه بوده است و در شرایط کرونایی نیز وضعیت ما نسبت به سایر نقاط دیگر کشور بهتر بود. پیش‌بینی می‌شود جزیره کیش به عنوان پایتخت ورزشی کشور معرفی شود.

وی گفت: با دغدغه‌ای که دولت فعلی و دکتر سجادی برای حوزه ورزش و جوانان دارد سعی ما این است که در جزیره کیش به زودی در چند عملیات فوری بتوانیم چندین فضای استاندارد بین‌المللی ورزشی احداث کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که با این اقدامات رونق بیشتری به ورزش کشور به خصوص فوتبال بدهیم. کیش مجهزترین ورزشگاه‌های کشور را در اختیار دارد و این یک فرصت خوب است که بتوانیم از این امکانات برای توسعه ورزش کشور بهره بگیریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: قرار است زمین استاندارد فوتبال در کیش احداث شود که با توجه به اینکه سال آینده جام جهانی قطر برگزار می‌شود بتوانیم از تیم‌های مختلف میزبانی کنیم و تمرینات خود را در آنجا برگزار کنند. در جلسه با دکتر سجادی درخصوص برنامه‌ریزی برای رسیدن به این اهداف صحبت شد و این جلسات ادامه‌دار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار