بازارهای جهانی، تحت تأثیر احتمال قرنطینه مجدد در اروپا

تهران (پانا) - احتمال از سرگیری قرنطینه سراسری به‌دلیل شیوع مجدد کرونا در اتریش و برخی از اقتصادهای بزرگ اروپا، بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار داده است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بازارهای جهانی، تحت تأثیر احتمال قرنطینه مجدد در اروپا

به گزارش اقتصادنیوز، امروز بازار رمزارزها روند نزولی گذشته خود را ادامه داد. بیت کوین در روز گذشته پس از کاهش 6 درصدی قیمت، به 56.6 هزار دلار و پایین ترین سطح یک ماهه اخیر رسید، این رمزارز روند دیروز را در بازار امروز نیز ادامه داد.

هم اکنون بیت کوین با کاهش حدود ۵ درصدی به ۵۶ هزار و ۸۵۷ دلار رسید که این رقم نشان دهنده آن است که بازدهی قدرتمندترین رمز ارز جهان در هفته جاری منفی ۱۱ درصد بوده است.

با بررسی نوسانات بازارهای جهانی آشکار می‌شود که طلا در اروپا روندی ثابت و آرام را طی می‌کند. فلز زرد روز را با قیمت 1858 دلار در هر اونس بازار را آغاز کرد. نقره 0.30 درصد رشد کرد و با 24.85 دلار در هر اونس معامله شد.

اتریش اعلام کرد که در تلاش برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا، قرنطینه سراسری را دوباره اعمال خواهد کرد و همچنین واکسیناسیون اجباری را از فوریه(بهمن) آغاز خواهد کرد. ینس اسپان، وزیر بهداشت آلمان نیز از رد احتمال اقدامات مشابه خودداری کرد و این نگرانی را به وجود آورد که بزرگترین اقتصاد اروپا برای سومین زمستان متوالی تعطیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار