پیشنهاد تماشای ۴ تئاتر برای داشتن یک آخر هفته هنری

تهران (پانا) - چهار نمایش در روزهای پایانی هفته روی صحنه می‌روند که می‌توانید برای تماشای آنها به سالن‌های تئاتر مراجعه کنید.

کد مطلب: ۱۲۳۲۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد تماشای ۴ تئاتر برای داشتن یک آخر هفته هنری

به گزارش صبا، نمایش های «ببو»، «اون و اراذل کوچه پشتی یا از پیراهن دموکراسی خون می‌چکد»، «مرغ دریایی دایی وانیا» و «بودای بزرگ کمک شان کن» از جمله آثار روی صحنه تماشاخانه های تئاتر در روزهای پایانی هفته هستند که شما می‌توانید برای سپری کردن اوقات خود به تماشای آنها بنشینید.

نمایش «ببو» به نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی در روزهای پایانی اجرا خود در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، علاقه‌مندان به آثار کمدی می‌توانند با انتخاب این اثر آخر هفته ای مفرح را پشت سر بگذارند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «در یکی از روزهایی که خانه‌ خالی‌ست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیای باستانی در زیر زمین خانه‌شان گروگان گرفته که ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با صحنه گروگان‌گیری روبه‌رو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن سخت‌ترین کار است، با موانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.»

نمایش «ببو» از ۹ الی ۲۸ آبان ساعت ۱۷ در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، تقاطع خیابان رازی روی صحنه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار