عباس ‌زاده مشکینی:

پس از مذاکرات ۸ آذر ماه علی باقری در کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت عصر امروز کمیسیون امنیت ملی میزبان علی باقری مذاکره کننده ارشد هسته‌ای کشورمان پیش از آغاز دور هفتم مذاکرات هسته‌ای بود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پس از مذاکرات ۸ آذر ماه علی باقری در کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شود

به گزارش خانه ملت، محمود عباس زاده مشکینی اظهار داشت: امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس میزبان معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات آتی با 1+4 بودند و درخصوص سفرهای اخیر ایشان به کشورهای اروپایی پیش از آغاز مذاکرات با ایشان گفت وگو کردند.

وی افزود: اعضای کمیسیون بحث برجام و مذاکرات آتی با 1+4 و چارچوب ها و انتظارات از این مذاکرات گفت وگو شد و نمایندگان عضو کمیسیون درخصوص آنچه که باید در مذاکرات مطرح شود، نکاتی را ارائه کردند. بی شک رفع تحریم ها و مواجهه درست با بدعهدی طرف های مقابل یکی از مطالبات اصلی مطرح شده در این جلسه بود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس یازدهم تصریح کرد: برطرف کردن نقاط ضعف مذاکرت گذشته و گرفتن تضمین های لازم برای توافقات احتمالی از نکاتی بود که در این جلسه بر آنها تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام دور هفتم مذاکرات برجامی در 8 آذرماه نیز از معاون وزیر امور خارجه جناب آقای باقری برای حضور در کمیسیون امنیت ملی دعوت به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار