کتاب یاور آگاه و پندآموز همیشگی است

ملارد(پانا)- مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد از اهمیت کتاب و کتابخوانی به‌عنوان یک عادت مثبت و سازنده‌ در ارتقای سطح دانش و فرهنگ دانش‌آموزان یاد کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کتاب یاور آگاه و پندآموز همیشگی است

مرضیه حافظی مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ملارد در هفته کتاب گفت: وقتی زندگی بسیاری از افراد موفق را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که آن‌ها، بیشتر از بقیه اهل کتاب و مطالعه بودند و شاید هم یکی از دلایل برتری آن‌ها نسبت به بقیه همین بوده باشد.

او افزود: شک نکنید اگر اهل مطالعه نباشید یا به موفقیت نخواهید رسید و یا سرعت رشد شما به طور وحشتناک پایین خواهد آمد که این حالت دوم هم بعد از مدتی ناامیدی و بعد هم شکست شما را به دنبال خواهد آورد.

حافظی در مورد اقدامات در رابطه با هفته کتاب بیان کرد: غبارروبی، زیباسازی کتابخانه مدرسه و منزل و نشر آن از طریق شبکه شاد آموزشگاه، اختصاص زنگ کتاب در کلاس جهت ارائه مطالب در زمینه تشویق دانش‌آموزان به مطالعه و کتابخوانی و نشر آن از طریق شبکه شاد آموزشگاه در طول سال تحصیلی، تقدیر از دانش‌آموزان و همکاران و اولیای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی بخشی از فعالیت‌های ما است.

وی سایر برنامه‌های هفته کتاب را شامل، برنامه‌ریزی و توسعه جهت تشکیل کتابخانه مجازی، برنامه‌های آموزشی و کتاب‌های صوتی معرفی کتاب به صورت هفتگی با موضوعات مذهبی و معنوی، علمی و تخیلی، داستان و ارائه نکات آموزنده و جذاب جهت ترغیب دانش‌آموزان به مطالعه کتاب، باشعار هر کتاب برگی از زندگی از طریق شبکه شاد آموزشگاه و بارگزاری در کانال مدارس و اختصاص دادن یک تابلو در مدرسه جهت معرفی کتاب از جمله برنامه ‌‌‌‌‌‌های آموزش و پرورش ملارد در مدارس برشمرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار