درکارگاه آموزشی مدیران جدید الانتصاب منطقه ۱۵ عنوان شد:

هر چقدر قدرت برنامه ریزی یک مدیر بالاتر باشد، مشکلات و معضلات کمتر می شود

تهران(پانا)- مدیران خط مقدم و مجری قوانین آموزش و پرورش هستند لذا هر چقدر قدرت برنامه ریزی یک مدیر بالاتر باشد ، مشکلات و معضلات کمتری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
هر چقدر قدرت برنامه ریزی یک مدیر بالاتر باشد، مشکلات و معضلات کمتر می شود

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه۱۵، سه شنبه ۲۵ آبان ماه کارگاه آموزشی مدیران جدید الانتصاب به منظور توجیه و آشنایی هرچه بیشتر این مدیران با روش‌های مدیریت با حضور سعیدشهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش، معاونین منطقه وجمعی از مدیران جدید الانتصاب در سالن شهید صالحی برگزار شد و به سوالات مطروحه مدیران پاسخ داده شد.
سعیدشهریاری مدیرآموزش و پرورش ضمن تبریک به مدیران جدیدالانتصاب و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی اظهارکرد: مدیران خط مقدم و مجری قوانین آموزش و پرورش هستند لذا هر چقدر قدرت برنامه ریزی یک مدیر بالاتر باشد، مشکلات و معضلات کمتری خواهد بود.
این مقام مسئول با اشاره به تقویت سه مهارت فنی، انسانی و ادراکی مدیران، تعامل مدیران با اولیا، ارتباط موثر با دانش آموزان ، معلمان و معاونان مدرسه و مسئولین محلی و استفاده از تجربیات مدیر قبلی را شاه کلید موفقیت در مدرسه دانست و افزود: کارها در مدرسه باید اولویت بندی شود تا از اتلاف زمان جلوگیری شود.
در این کارگاه آموزشی حسین خواجه زاد؛ معاون پژوهش و برنامه ریزی ضمن خیرمقدم به مدعوین و معرفی همکاران زیر مجموعه خود به مدیران، گفت: کلاس های ضمن خدمت مدیران جدید الانتصاب ۴۴ ساعت است که ۶ ساعت آن حضوری و ۳۸ ساعت آن مجازی می باشد.
وی درادامه ضمن تاکیدبر فرهنگ سازی دریافت مشارکت مدرسه گفت: رفتار و عملکرد مدیر یک مدرسه مانند هر فرد دیگری تحت تاثیر نگرشها، مهارت ها، آگاهی ها و توانایی های اوست و این نگرشها را فرد با خود به سازمان می آورد. این نگرشها عامل سازگاری یا عدم سازگاری فرد با محیط خواهد بود و بر عملکرد فرد در سازمان اثر می گذارد.
سپس سید عسکری طاهری معاون پشتیبانی و اداری منطقه ضمن خیرمقدم به مدیران جدید الانتصاب و معرفی زیر مجموعه خود گفت: مدیریت یک فن و هنر است و با تجریه به دست می آید وی در ادامه : در خصوص اخذ مجوز برای تهیه هدیه و پرداخت حق الزحمه، نگارش چک و صدور آن، تنظیم دفتر امتحانات و ورود و خروج کارکنای در مدارس، الزامی بودن پرداخت بیمه حوادث برای دانش اموزان و کارکنان و بیمه ساختمان در مدارس ، انجام ارزشیابی مستمر و پایانی، مطالعه آیین نامه اجرایی و درخواست کارت واکسیناسیون ازکادرآموزشی و اجرایی مدرسه، توضیحاتی مبسوطی ارائه کرد.
محمد رضا عابدی معاون آموزش ابتدایی، نیز در این جلسه، برنامه ها و اهداف مورد انتظار در حوزه آموزش ابتدایی را برای مدیران جدیدالانتصاب تشریح کرد.
در ادامه این نشست معاون پرورشی منطقه و سایر اعضای شورای معاونین؛ پیشنهادات و چالش های پیش رو را با مدیران در میان گذاشتد و مدیران جدیدالانتصاب پیرامون امور جاری در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار