بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای ولا شهرری

شهرری (پانا) - رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری با اشاره به اهمیت توجه به مقام کتاب و کتابخوانی گفت از مقام، منزلت و شأن کتاب، کتابخوانی و کتابدار به نوعی باید تقدیر و تشکر شود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای ولا شهرری

علی اکبر قربانی، رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: این هفته مهم را باید ارج بنهیم. در همین راستا ما امروز با سید حسن صفوی، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، برنامه مشترکی با موضوع هفته ملی کتاب، کتابخوانی و کتابدار داشته‌ایم و معمولاً در طول سال جهت هم‌افزایی، تلاش ما بر این است که با اداره ارشاد بتوانیم برنامه‌های خوبی داشته باشیم که این برنامه‌ها شامل مسابقات کتابخوانی، نقد و بررسی کتاب و رونمایی کتاب‌هاست؛ این برنامه‌ها ادامه خواهند داشت و به نوعی با این کار حداقل سهم کوچکی در بحث ترویج کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.

وی در ادامه درباره مطالعه کتاب در کشور‌ افزود: در کشور ما مطالعه کتاب مظلوم واقع شده است و باید بیشتر روی این امر کار شود تا به نوعی بتوانیم شاخص‌های کتاب‌خوانی را بالا ببریم. امیدواریم بتوانیم موفق باشیم و جامعه ما روزی نه چندان دور جز پرچم‌داران حوزه کتاب و کتابخوانی باشد.

ریاست نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری درخصوص نویسندگان عرصه کتاب خاطرنشان کرد: فن نویسندگی کار بسیار سختی است و باید دقت خاصی در بحث نوشتن بکار گرفته شود، زیرا نوشتن امری مقدس است؛ امید است تلاش دوستان بر این باشد که در این حوزه با کیفیت بالا پیش روند تا کسانی که می‌توانند با نوشته‌هایی که برای جامعه، کودکان، نوجوانان و جوانان مفید است، مخصوصاً برای کودکان که هدف برنامه امروز ما بود، در جهت افزایش سرانه مطالعه پیش روند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا جیریائی‌شراهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار