در راستای همکاری دبیرخانه راهبری کشوری درس دین و زندگی با خانه علوم‌انسانی؛

کارگاه مجازی آموزش دین و زندگی ویژه دبیران برگزار خواهد شد

سمنان (پانا) - در راستای همکاری دبیرخانه راهبری کشوری درس دین و زندگی مستقر در استان سمنان با خانه علوم‌انسانی، کارگاه مجازی آموزش دین و زندگی پایه دوازدهم علوم انسانی ویژه دبیران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه مجازی آموزش دین و زندگی ویژه دبیران برگزار خواهد شد

تمامی دبیران دین و زندگی کشور در مقطع متوسطه دوره دوم می توانند جهت شرکت در کارگاه مجازی آموزش دین و زندگی پایه دوازدهم علوم انسانی، از 15 آبان ماه سال جاری به لینک www.khanensani.ir مراجعه نموده و مطابق با راهنمای ثبت نام، از این کارگاه بهره‌ ببرند.

لازم بذکر است؛ سرفصل‌های آموزشی و نام اساتید کلاس ها به شرح زیر برگزار می شود: آموزش تدریس دروس ۱ الی ۴ با امیرکلایی اندی، آموزش تدریس دروس ۵ الی ۸ با‌ میرمحمدی، آموزش تدریس دروس ۹ الی ۱۳ زمانی‌نژاد.

گفتنی است؛ آموزش آفلاین از 1 آذر الی 12 آذرماه در دسترس است و آزمون آنلاین نیز، 13 آذرماه سال جاری از ساعت ۹ الی ۲۳ برگزار می‌گردد. در صورت نیاز نیز شماره های پشتیبان‌های خانه علوم‌انسانی در تلگرام و واتس آپ به شماره 09300693024 و 02166479479 پاسخگو خواهند بود.

قابل توجه است؛ به نفرات برتر دوره ذکر شده از سوی خانه علوم‌انسانی، هدایایی تقدیم می‌شود ولی تنها برای همکارانی که در این دوره ثبت نام نموده و آزمون آنلاین را با موفقیت (حداقل 65) پشت سر گذاشته اند، گواهی کارگاه صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار