فرهنگیان باید در رشد تعالیم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم کوشا باشند

شهرری (پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد فرهنگیان باید در رشد تعالیم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم کوشا باشند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان باید در رشد تعالیم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم کوشا باشند

طی دیداری صمیمانه به میزبانی آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک ری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری به همراه اعضای شورای معاونین با شورای معاونین ناحیه یک به دیدار و گفت‌وگو نشستند.

محسن نوروزیان، مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری، ضمن تاکید بر هم‌اندیشی دو ناحیه و تاثیر روابط بهتر و تعاملات بیشتر، اظهار کرد: عزم جدی دو ناحیه شهرری برای توسعه روابط فرهنگی و آموزشی مساله‌ای است که با توجه به قرابت تاریخی و فرهنگی میان دو ناحیه دور از انتظار نیست.

او در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌شود که توسعه روزافزون مناسبات دو جانبه بین این دو اداره آموزش و پرورش همسایه، به صورت تاثیرگذار بر پیشرفت آموزشی شهرری انعکاس یافته و روابط میان دو ناحیه، به الگویی برای همکاری‌ و همگرایی در شهرستان ها تبدیل شود.

نوروزیان تصریح کرد: امید است با همکاری و تلاش تمام همکاران بتوانیم در راه خدمت به مردم و به خصوص دانش‌آموزان شهرری گام برداریم و حتی بتوانیم در راه حل برخی از مشکلات فرهنگیان در جهت رشد تعالیم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم کوشا باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: نیما هوشمند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار