۳۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند

فوت ۱۹ نفر

اصفهان (پانا) - ۳٣١ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
۳۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز گذشته شنبه ۲۲ آبان‌ماه تا امروز ۲۳ آبان ماه ۳۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است که از این تعداد ۱۵۵ نفر در مراکز درمانی بستری شده است.

هم اکنون نیز ۹۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۱۷۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۶۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹ نفر بوده است.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۳۶۰ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۲۲ هزار و ۱۸۹ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۶ هزار و ۷۹۴ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند و ۱۲۱ هزار و ۳۱۲ نفر بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار