امسال اقلام کاروان نشاط با نیازسنجی به مدارس شهرستان‌های استان تهران ارسال می‌شود

شهریار (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های استان تهران در آیین اعزام کاروان نشاط به مدارس شهرستان‌های استان تهران بر اهمیت نیازسنجی مدارس و مناطق در ارسال اقلام کاروان نشاط تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
امسال اقلام کاروان نشاط با نیازسنجی به مدارس شهرستان‌های استان تهران ارسال می‌شود

الهه حسن‌پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های استان تهران گفت: ما با تجربه چندین سال اعزام کاروان ورزشی و بهداشتی به مدارس، امسال با نیازسنجی از مدارس و مناطق به این نتیجه رسیدیم که کاروان را با چه اقلامی اعزام کنیم و در بخش‌نامه‌ تکمیلی پروژه، ابتدا نقاشی حیاط پویا را برای مدارس آماده کردیم تا دانش‌آموزان در حیاط مدرسه با رنگ‌های گرافیکی نقاشی کنند.

وی در ادامه در مورد تکمیل پروژه‌ کاروان ورزشی و بهداشتی افزود: در این پروژه پک آمادگی جسمانی نیز با اقلامی مانند تشک، طناب و لوازم مورد نیاز دبیران تربیت بدنی تهیه کردیم که شامل ۵۰۰ پک برای ۵۰۰ مدرسه است و همچنین دروازه‌های هندبال و میله های والیبال و... را که درخواست کردند آماده کردیم.

حسن پور تصریح کرد: ارزش ریالی هر کاروان این تجهیزات تقریباً ۲۵۰ میلیون ریال است. حدود ده هزار مترمربع کفپوش سالن های ورزشی و ۲۴۰۰ مترمربع چمن مصنوعی برای مناطق دارای شرایط لازم تامین شده است. حدود ۱۰۰میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز فضاها با اماکن ورزشی و بهداشتی در نظر گرفته شده است و به دلیل حجم زیاد این مقدار بخشی را به صورت مستقیم و بخشی را براساس نیازسنجی به مدارس و مناطق اعزام می‌کنیم.

خبرنگار : عسل عین اللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار