اختتامیه جشنواره‌ جلد کتاب‌های درسی در سینما فلسطین برگزار می‌شود

تهران (پانا) - آئین اختتامیه اولین جشنواره‌ جلد کتاب‌های درسی امروز یکشنبه 23 آبان ماه با حضور مسئولان، مدیران و کارکنان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، هنرمندان، تصویرگران و جمعی از علاقمندان، در سینما فلسطین برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۰۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره‌ جلد کتاب‌های درسی در سینما فلسطین برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، پس از چند مرحله داوری آنلاین و حضوری (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) از 593 اثر از 398 هنرمند، نهایتاً 44 اثر در بخش‌های آثار برگزیده داوران، آثار تشویقی و انتخاب مردمی، به مرحله‌ی نهایی راه پیدا کردند. بنابر این گزارش برای نخستین بار همه آثاری که به مرحله‌ی دوم داوری راه پیدا کرد، برای رأی‌گیری مخاطبین و عموم مردم در سایت قرار گرفت که با استقبال گسترده روبرو شد.

این جشنواره در مقطع ابتدایی و در 9 شاخه‌ی درسی تفکر و پژوهش، علوم تجربی، ریاضی، فارسی (بخوانیم)، فارسی (بنویسیم)، قرآن، کار و فناوری، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمانی برگزار شد.

از علاقه‌مندان دعوت می‌شود این مراسم را به صورت مجازی و زنده در آپارات با لینک https://www.aparat.com/himasys.com/live و یا شبکه شاد با لینک جشنواره های رشد https://shad.ir/jashnvare_roshd مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار