معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد در افتتاحیه یاریگران زندگی عنوان کرد:

طرح یاریگران زندگی الگویی برای خودمراقبتی دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در آیین افتتاحیه طرح یاریگران زندگی، بر اهمیت آموزش مهارت‌های اجتماعی خودآگاهی، همدلی، مهارت نه گفتن و روابط بین فردی به دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاریگران زندگی الگویی برای خودمراقبتی دانش‌آموزان است

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، در آیین افتتاحیه طرح یاریگران زندگی، بر اهمیت و ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی با مضمون مهارت‌های اجتماعی خودآگاهی و مهارت نه گفتن تأکید کرد.

رضا حضرتقلی در مورد این طرح بیان کرد: محور این برنامه، تلاش و همیاری دانش‌آموزان، اولیاء و مسئولان ادارات مربوط به این طرح است که در راستای سیاست‌های کلی آموزش و پرورش مبنی بر ارتقای سلامت جسمی، روحی و روانی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان با مشارکت همگانی انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح از ابتدای سال تحصیلی در مدارس آغاز شده، تشکیل گروه‌ها صورت گرفته و دانش‌آموزان در این گروه‌ها جذب شده‌اند، همچنین مدارس درصدد شناسایی معضلات دانش‌آموزان هستند و با بررسی راهکارهای موجود، اقدامات لازم در جهت پیشگیری، رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.

آیین افتتاحیه طرح یاریگران زندگی در سالن اجتماعات شهید طحانی آموزش و پرورش ملارد، همزمان با آغاز هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد و در پایان از فعالان این طرح تجلیل شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار