امدادرسانی جمعیت هلال احمر گیلان در پی بارش باران و سیل

رشت (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان اعلام کرد در پی بارش شدید باران و سیل در استان، تاکنون به ۶۷ نفر از هموطنان گرفتار شده سیل، امدادرسانی شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی جمعیت هلال احمر گیلان در پی بارش باران و سیل

به گزارش سازمان هلال احمر استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب و پایگاه‌های امداد و نجات املش، رودسر، فومن و صومعه سرا طی عملیات‌های مختلف، نسبت به امدادرسانی از جمله آب گرفتگی ۶ باب منزل در شهرستان رودسر، ۱۴ منزل در املش و ۱ باب منزل در فومن اقدام کردند و با خودروی کمک دارو با استفاده از موتور‌های آب، منازل آب گرفته را پاکسازی کردند.
سیاوش غلامی افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر استان همچنین ۶ نفر از ساکنان دو منزل مسکونی در میانده چابکسر را به منطقه امن منتقل کردند.
وی با اشاره به فعالیت ۴۴ شعبه، پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای مقابله با باران افزود: جمعیت هلال احمر با ۸۰ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودرو‌های کمک دار و خودرو‌های پشتیبانی به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اضافه کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارش مرتبط با حوادث احتمالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار