مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای اقتدار و امنیت در گلزار شهدای ملارد برگزار شد

ملارد(پانا)- در زمانی که مردم مناطق مرزی از حملات موشکی عراق خسته شده بودند توسعه توان موشکی کشور به دستان پرتوان شهید تهرانی مقدم سپرده شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای اقتدار و امنیت در گلزار شهدای ملارد برگزار شد

با همت سپاه شهرستان ملارد، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهدای اقتدار و امنیت با حضور مسئولان شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا و با سخنرانی و روایتگری سردار عبدالفتاح اهوازیان در ملارد، مشهد شهدای اقتدار برگزار شد.

سردار اهوازیان در مورد شهید تهرانی مقدم بیان کرد: در زمانی که مردم مناطق مرزی از حملات موشکی عراق خسته شده بودند گسترش قدرت موشک‌های ایران به دستان پرتوان شهید تهرانی‌مقدم سپرده شد، این شهید بزرگوار با اقتدار و تلاش مداوم، پیروزی در مقاومت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و جان خود را نیز در این راه فدا کرد.

او افزود: نام شهید تهرانی‌مقدم با لقب پدر موشکی ایران، گره خورده‌است، امروز این توان بازدارندگی ایران است که بلای جان دشمنان شده و توان هر حرکتی علیه انقلاب اسلامی ایران را از آنان گرفته است.

همچنین حجت‌الاسلام حسین حسینی نوری، امام جمعه ملارد نیز با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم بیان کرد: در جلسات شهرستان مصوب شده که یک روز از روزهای سال را ویژه شهرستان ملارد قرار دهیم که 21 آبان مصادف با شهادت شهید حسن تهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران و یارانش به عنوان روز شهرستان ملارد انتخاب شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار