استاندار تهران:

باید مردم را در مدیریت دخیل بدانیم

ملارد (پانا) - مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ملارد با حضور استاندار تهران و دیگر مسئولان در سالن شهید طحانی ملارد برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۳۰۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
باید مردم را  در مدیریت دخیل  بدانیم

به گزارش روابط عمومی فرماندار ملارد، محسن منصوری استاندار تهران در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملارد، اظهار کرد: تقارن معارفه فرماندار جدید شهرستان ملارد جابر کریمی را با سال روز شهادت شهید طهرانی مقدم را به فال نیک‌ می‌گیریم و معتقد به بکارگیری مدیران بومی هستیم به این دلیل که تجربه ثابت کرده که این جنس مدیران پرتلاش تر و دلسوزتر از مدیران غیر بومی هستند.

استاندار تهران گفت: توقع از فرماندار جدید ملارد این است که هنگام تحویل فرمانداری به نفر بعدی ۵ جوان گام دومی و انقلابی و آماده برای تصدی فرمانداری تحویل دهد و باید مردم را وارد و دخیل در مدیریت بدانیم و در بحث مدیریت کرونا چقدر گروه های جهادی بودند که در این راه گره گشایی کردند.

منصوری افزود : اساساباید مراقب باشیم که مدیریت ما زیر دست و پای بروکراسی له شود و در این مواقع کار جهادی گره گشاست و فرمانداران استان باید صادقانه با مردم گفتگو کنند و مشکلات را بیان کنند و مردم حتما حرف صحیح را می پذیرند و فرمانداران استان نباید شب و روز داشته باشند حرکت جهادی وانقلابی نصب العین فعالیت‌های فرمانداران استان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار