حمله مرگبار سگ به کودک

تهران (پانا) - کودک ۱۰ ساله‌ای که مورد حمله یک سگ مهاجم قرار گرفته بود جانش را از دست داد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حمله مرگبار سگ به کودک

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر ۱۰ ساله اهل ولز بر اثر حمله سگ جانش را از دست داد. قربانی که هویتش اعلام نشده در محل حادثه جان سپرد. این اتفاق در ساعت ۳.۵۵ دقیقه روز دوشنبه در پنتوین واقع در کائرفیلی ولز رخ داد. پس از وقوع حادثه تیم‌های پزشکی به همراه پلیس در محل حاضر شدند. با این حال تیم اورژانس موفق به نجات کودک نشد و مرگ وی در محل حادثه اعلام شد.

سگ مهاجم نیز با شلیک ماموران پلیس از پای درآمد. یک سخنگوی پلیس محلی ولز در این‌باره گفت: «ماموران حاضر در این عملیات شامل افسران آموزش‌دیده تیرانداز به همراه تیم‌های پزشکی از سرویس آمبولانس ولز بودند. مرگ کودک در محل حادثه مورد تایید قرار گرفت. سگ مهاجم نیز توسط افسران تیرانداز مورد هدف قرار گرفت. در این حادثه هیچ فرد دیگری به جز این کودک مورد حمله این سگ قرار نگرفت.»

بنا به این گزارش تعدادی از ماموران پلیس در محل حادثه حضور دارند و در حال انجام تحقیقات در مورد این حادثه هستند. پلیس محلی ولز از شاهدان عینی و ساکنان محلی خواسته تا در صورت مشاهده ماموران پلیس با آن‌ها همکاری کرده و اطلاعات احتمالی خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند. هنوز هیچ فردی در این باره بازداشت نشده است. همچنین مشخص نیست آیا سگ مهاجم، از سگ‌های ولگرد بوده یا متعلق به یکی از ساکنان محلی بوده است. تحقیقات در این باره ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار